Eenvoudig Bestellen & Retourneren

 

De in onze webshop vermelde prijzen gelden voor Nederland en voor België.

 

Verzenden Nederland:

WADDENEILANDEN

Versturen naar de Waddeneilanden is mogelijk echter komen er dan wel extra verzendkosten bij. Woont u op een van de waddeneilanden neem dan vooraf even contact met ons op. 0591 – 64 99 94

 

Verzenden België

 

Voor onze Belgische bezoekers: artikelen met zeer grote afmetingen waaronder onder andere enkele wanddecoraties zijn niet naar België te versturen. Deze grote pakketten worden geweigerd door de Nederlandse en Belgische post en vervoerder DPD. Dit staat dan tevens ook aangegeven bij de betreffende productinformatie.

 

 Geen verzending van dames kettingen-modeaccessoires naar België

 

Per 1 januari 2020 zijn de regelementen veranderd door de Wereldpostunie. Kettingen en andere kleine artikelen mogen niet meer in brievenbuspakketjes ( A4 enveloppen )  naar het buitenland verstuurd worden. Het mag uitsluitend nog als pakket. Dit wordt zodanig kostbaar voor ons dat wij besloten hebben geen dames kettingen/modeaccessoires meer te versturen naar Belgie.

 

Betalen

 

De betaling gaat in Nederland via Ideal en voor België via  Bancontact (Mister Cash)

 

Verkoopprijzen

 

De verkoopprijzen van onze producten in de webshop zijn inclusief 21% btw en verzendkosten.

Enkele producten worden gratis verzonden, dit staat dan aangegeven bij de productbeschrijving.

Al onze artikelen zijn per stuk geprijsd.

 

Kleuren

 

Met heel veel zorg en aandacht fotograferen wij onze artikelen om deze zo waarheidsgetrouw mogelijk weer te geven.

Houdt u er echter rekening mee dat elk apparaat onder andere bijvoorbeeld de pc, laptop en telefoon andere beeld en/of kleurinstellingen heeft.  De kleuren op onze website zijn daarom een benadering.

 

Bestellen

 

Hoe werkt onze website ?

 

Heel eenvoudig. U klikt op de foto of op de tekst meer info ( onder de foto ) van het artikel dat u wilt bestellen. U ziet dan de gehele productinformatie.

Onderaan deze productinformatie staat de knop winkelmand. De rest wijst zich vanzelf.

Nadat u besteld heeft ontvangt u een bestelbevestiging. Al uw gegevens, het product en de btw staan in deze bestelbevestiging. Dit is dus tevens uw betaalbewijs/factuur. Bedrijven krijgen op verzoek een factuur toegestuurd via een PDF.

Geen bestelbevestiging gekregen? Kijk dan voor de zekerheid eerst nog even in de ongewenste map. Het kan namelijk wel eens gebeuren dat de bestelbevestiging daar terecht is gekomen. Zo niet bel ons dan even aub. 0591 – 64 99 94

 

Verzending

 

Op iedere werkdag, ma t/m vrijdag, worden de bestellingen s’middags bij ons opgehaald door DPD. In enkele gevallen (afhankelijk van het artikel en formaat) brengen wij zelf de pakketten naar een servicepunt van PostNL.

Verzendingen naar België gaan uitsluitend via DPD.

VOORBEELD: als u op dinsdag een bestelling plaatst, wordt deze woensdagmiddag bij ons opgehaald of door ons weggebracht. Donderdagmorgen  ontvangt u dan de track & trace link van DPD  zodat u het pakket kunt volgen.

 

Bestellingen vanaf vrijdagmiddag tot en met zondagavond

 

Bestellingen die zijn geplaatst vanaf vrijdagmiddag tot en met zondagavond worden op maandagmiddag opgehaald door DPD vervoersdienst. U krijgt dan dinsdagmorgen van DPD vervoersdienst zèlf de track & trace link. Idhuna Living heeft op het versturen van deze link geen invloed.

 

Verzendkosten

 

Natuurlijk is het mogelijk meerdere ( kleine ) artikelen in één verpakking te verzenden. In dat geval betaalt u éénmaal de verzendkosten.

Ons betaalsysteem berekent de verzendkosten per artikel.

Vallen de verzendkosten goedkoper uit dan betalen wij de teveel betaalde verzendkosten PER DIRECT  aan u terug.

 

 

Retourneren

 

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Dit product dient dan wel BINNEN 14 dagen na de dag van ontvangst aan Idhuna Living retour gestuurd te worden

Het volledige orderbedrag inclusief de verzendkosten worden binnen 14 dagen gecrediteerd.

 

RETOURZENDINGEN ZIJN VOOR UW EIGEN REKENING.

 

RETOURZENDINGEN

 

Retourzendingen liefst  zo snel mogelijk en ALTIJD vooraf melden met vermelding van uw bestelnummer, naam,  adres en artikel. U ontvangt dan van ons een retourlabel. Dit kunt u doen via het contactformulier of telefonisch 0591 – 64 99 94

 

RETOURLABEL VOOR DPD

 

Pakketten die door ons zijn verstuurd met DPD kunt u na ontvangst van het retourlabel inleveren bij de dichtstbijzijnde Pickup parcelshop bij u in de buurt.

 

 

BESCHERMINGSMATERIALEN

 

Maak de verpakking altijd voorzichtig en zorgvuldig open om beschadigingen te voorkomen en gebruik de verpakking en eventuele extra beschermingsmaterialen altijd weer voor de retourzending.

Zoals wij verantwoordelijk zijn voor de heenreis, zo bent u zèlf verantwoordelijk voor de retourzending.

 

VERVOERSDIENST DPD OF POSTNL

 

Stuur uw pakket altijd terug met de vervoersdienst die het pakket bij u afgeleverd heeft. DPD of PostNL.

Wij kiezen de voordeligste vervoerder voor uw pakket. Een pakket afgeleverd door bijvoorbeeld  DPD  kan bij een retourzending door PostNL zomaar 1½  x duurder uitvallen.

Iedere vervoerder hanteert andere afmetingen, voorwaarden en prijzen.

 

INPAKKEN RETOUREN

 

Retourneer uw artikel (en) altijd in de originele verpakking en zonder beschadigingen of gebruikerssporen.

 

 TERUGSTORTING

 

Wij zorgen er vervolgens voor het verschuldigde orderbedrag binnen 14 werkdagen na ontvangst van uw retour terugstorten mits en indien het product in goede staat ontvangen is.

 

WAT TE DOEN BIJ EEN TIJDENS TRANSPORT BESCHADIGD PAKKET

 

Wordt er bij u een pakket afgeleverd dat beschadigd is, bijvoorbeeld gescheurde of ingedeukte verpakking, dan kunt u vervolgens 2 dingen doen.

1. Is het pakket bij aflevering ernstig en duidelijk zichtbaar beschadigd weiger dit pakket dan en laat deze beschadiging aantekenen door de vervoerder. Neem daarna direct contact met ons op.

2. Is het pakket licht beschadigd neem dan vóór u het pakket opent eerst van diverse kanten foto’s.

Pak daarna het artikel laagje voor laagje uit en neem ook hiervan foto’s met de verpakking er indien mogelijk nog gedeeltelijk omheen.

Blijkt het artikel zelf ook beschadigd te zijn neem dan direct contact met ons op. Stuur dan even een berichtje via het contactformulier met uw naam en bestelnummer.  >> ga naar contactformulier  <<

Bellen mag natuurlijk óók.  0591 – 64 99 94 Samen lossen wij het op.

 

Idhuna Living woondecoratie/woonaccessoires Emmen. Eenvoudig Bestellen & Retourneren.

 

Wist u dat Idhuna Living óók een showroom heeft. Lees er alles over op onze pagina  >> contact en route<<

 

Volg Idhuna Living ook op Facebook:  >>Idhuna Living Facebook<<